Epodarek.pl
  • Zwroty i reklamacje

ZWROT:

Jeśli towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Żeby to zrobić należy zgłosić taki fakt na adres email: kontakt@epodarek.pl podając nr zamówienia. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz zwrotu: Formularz zwrotu 

Zwracamy pełną kwotę za towar wraz z kosztami najtańszej przesyłki podanej przy zamówieniu (nie zwracamy kosztów za dodatkowe usługi, które wybrał klient np. droższa przesyłka kurierska lub pobraniowa). 

UWAGA! Nasze towary mogą zostać wysyłane z różnych magazynów zewnętrznych natomiast zwracane produkty należy wysyłać na adres:

PKGS Paulina Śmigielska

ul. Nowa 7c

62-230 Witkowo

Zwracany towar musi pozostać w nienaruszonym stanie, musi posiadać wszystkie metki, wszystkie części oraz oryginalne opakowanie. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwracamy pieniądze na konto, jednak zwykle następuje to niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki.


Nie zwracamy kosztów pakowania na prezent w przypadku opłacenia takiej usługi. Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów za usługi dodatkowe, jeśli doszło do ich całkowitej realizacji.
 
Zgodnie z Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.

 

REKLAMACJA NA ZASADACH RĘKOJMI:

Na wszystkie produkty dajemy możliwość 2 latniej reklamacji na zasadach rękojmi z wyłączeniem dla przedsiębiorców. Szczegóły określone w art. 556 Kodeksu cywilnego (rękojmia).

W celu złożenia reklamacji należy napisać do nas wiadomość wraz z dokładnym opisem wady na adres email: kontakt@epodarek.pl .Dopiero po odpowiedzi z naszej strony można podejmować dalsze kroki, o których poinformujemy (np. podamy dokładny adres, na który trzeba będzie wysłać towar lub poinformujemy, że uszkodzona część zostanie dostarczona bezpośrednio do klienta bez konieczności wysyłki przedmiotu). Każdy problem rozpatrujemy indywidualnie dlatego niezbędny jest wcześniejszy kontakt z nami.

Zastrzegamy sobie prawo, że czasem konieczna będzie wysyłka bezpośrednio do dystrybutora lub producenta. Wszystkie koszty przesyłek reklamacyjnych ponosimy my jako sklep. Najczęściej wysyłamy swojego kuriera po odbiór uszkodzonego przedmiotu. Wszystkie reklamacje rozpatrujemy do 14 dni roboczych.

UWAGA! 

Przed wysyłką produktu na reklamację upewnij się, że jest on wystarczająco czysty. Zastrzegamy sobie prawo do nieodebrania przesyłek, jeśli:

1. kupujący wysyła reklamowany produkt za pobraniem, lub w inny sposób próbując dodatkowo obciążając sprzedającego.

2. kupujący wysyła reklamowany produkt bez otrzymania decyzji odnośnie reklamacji produktu.

3. kupujący wysyła reklamowany produkt bez poinformowania o tym fakcie sprzedającego.