Epodarek.pl
  • FAQ - Najczęściej zadawane pytania

1. DLECZEGO NIE OTRZYMAŁEM PARAGONU ?

Ze względu na formę prowadzonej działalności nie mamy obowiązku posiadania kasy fiskalnej. Na podany podczas składania zamówienia adres email zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia, które jest dowodem zakupu. Jeśli jednak nie otrzymałeś potwierdzenia to proszę o kontakt email: kontakt@epodarek.pl

Jeśli potrzebujesz fakturę to zaznacz odpowiednią opcję podczas składania zamówienia lub napisz do nas wiadomość na kontakt@epodarek.pl .Fakturę wysyłamy na adres email podany podczas zamówienia. 

 

2. CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ PRZY ODBIORZE ZAMÓWIENIA ?

Jeśli chcesz przekazać pieniądze kurierowi po odebraniu przesyłki to przy składaniu zamówienia z metod płatności wybierz "Płatność przy odbiorze". Pamiętaj żeby mieć odliczoną kwotę za towar ponieważ kurierzy nie mają obowiązku posiadania przy sobie pieniędzy na wydanie reszty. Pozostałe formy płatności za zamówienie są opisane w zakładce: SPOSOBY PŁATNOŚCI

 

3. CZY MOGĘ WPŁACIĆ PIENIĄDZE PRZELEWEM TRADYCYJNYM ?

Dajemy możliwość płatności przelewem tradycyjnym za złożone zamówienie, jednak dopiero jeśli wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie możemy przystąpić do kompletowania przesyłki. Po złożeniu zamówienia z metod płatności wybierz "Wpłata na konto bankowe". Dane do przelewu:

PKGS Paulina Kowalska

ul. Staszica 29a/15, 62-200 Gniezno

Nr konta Alior Bank: 06 2490 0005 0000 4530 2194 8940

Tytułem: nr zamówienia oraz imię i nazwisko

 

4. CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY TOWAR ?

Oczywiście ! Jeśli produkt nie spełnia Państwa oczekiwań można dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o zapoznanie się z zakładką ZWROTY I REKLAMACJE . Szczególną uwagę proszę zwrócić na adres do zwrotu. 

 

5. MAM PYTANIE DOTYCZĄCE PRODUKTU. W JAKI SPOSÓB MOGĘ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z OBSŁUGĄ ?

Prosimy o kontakt tel. 516-489-398 lub email: kontakt@epodarek.pl .Można się skontaktować również poprzez nasz fanpage: https://www.facebook.com/epodarek

 

6. JAK MOGĘ SKORZYSTAĆ Z OTRZYMANEGO RABATU ?

Jeśli otrzymałeś od nas kod rabatowy należy go wpisać w zakładce "Koszyk", w miejscu pod zestawieniem produktów "Wpisz kod", następnie przycisk "Dodaj". W podsumowaniu kwota zamówienia zostanie automatycznie obniżona zgodnie z kodem rabatowym.